Pagini

25 aprilie 2012

Maratonul Internaţional Cluj (22 aprilie 2012)



Duminică am participat la primul meu semimaraton la Cluj şi sunt mulţumit pe deplin de ceea ce s-a întâmplat la acest prim semimaraton. Au fost 21 de km foarte solicitanţi dar care mi-au plăcut enorm mai ales când simţeai căldura spectatorilor şi a alergătorilor.

Pentru primul meu semimaraton, cu o aşa încărcare eu unul sunt foarte mulţumit de rezultat şi nu numai, oricum toţi care au participat au fost campioni la final.
Abia aştept ediţia de anul viitor şi sper să nu mă opresc aici. Iată rezultatul oficial:

Am avut de parcurs 2 ture a câte 10,5 km una.

Number 319
Probă: Semimaraton( 21,0975km) 
prima tură: 52:48 min
ultima tură: 57:54 min
Total: 1 oră 50 minute 42 secunde
Locul 141 din 258 de participanţi la categoria bărbaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu