Pagini

26 decembrie 2014

21 pentru Piatra Mare (14 decembrie 2014)

Reteta este simpla
Atentie insa, poate crea dependenta.

Pentru inceput se pregatesc ingredientele, se pune mai bine spus planul la bataie si se asteapta. Totul vine de la sine, e duminica dimineata, 14 decembrie 2014, o zi obisnuita care avea insa sa fie o zi frumoasa alaturi de alti 20 de oameni iubitori ai muntelui.

Locatia pentru care am optat era Vf. Piatra Mare 1084 m alt.) situat undeva intre Muntii Bargaului si Depresiunea Colibita, de pe care ai niste privelisti de vis. Din pacate nu am reusit sa inregistram traseul dar promit ca o sa revin cu trackul.

Noi am optat pentru un traseu tip circuit. Am lasat o masina la uzina, cu restul ne-am deplasat la Arinis unde le-am si parcat pana inspre seara.

Cireasa de pe tort a fost gasirea unei grote de catre Manu, grota in care am intrat cativa dintre noi, nu neaparat cei mai curajosi. 

Am ajuns tot la uzina de unde soferii au plecat inspre Arinis pentru a recupera masinile. Intre timp ceilalti am ramas pentru a mai savura putina slana.

Sa ne auzim cu bine!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu